Deze site maakt gebruik van cookies, eigen en van derden, om de website en de diensten te verbeteren. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Voor meer informatie, bekijk ons Cookiebeleid

Het Macropak-beursthema ‘duurzaam ondernemen' ligt De Koningh na aan het hart. Manager Marketing & Operations Viola Meijer licht toe: "Duurzaam ondernemen, in combinatie met kostenefficiëntie roept - zeker tijdens periodes van recessie en de nasleep ervan - dikwijls de vraag op ‘Waar kunnen we kosten besparen om te kunnen blijven draaien?'. Hiervoor bieden wij onder meer ‘linerless' etiketteersystemen en diverse producten waarmee er minder verpakkingsmateriaal wordt gebruikt en minder chemisch afval is, wat tevens direct bespaart op de operationele kosten."

De Koningh heeft ook haar eigen beursthema: Holland. Meijer: "Wij zijn de enige Nederlandse codeerspecialist met zo'n breed totaalpakket aan codeeroplossingen. Doordat we niet internationaal gebonden zijn en korte lijnen in onze organisatie hebben, kunnen belangrijke beslissingen direct genomen worden. Deze combinatie maakt ons uniek in Nederland en zorgt ervoor dat we supersnel kunnen inspelen op de wensen van de klant."

Om de goede samenwerking met machinebouwers en eenvoudige integratie van haar producten in verpakkingsmachines te benadrukken is De Koningh niet alleen in ‘codeerhal' 9, maar ook in ‘OEM-hal' 7 te vinden.

De Koningh Coding & Labeling Standnr; Hal 9.A038 en Hal 7.B125