Interpack 2011: Logismarket zal aanwezig zijn in Hal EN, op Stand E

19/04/2011, Barcelona

Dit onmisbare evenement voor de verpakkingsindustrie vindt plaats van 12 t/m 18 mei in Düsseldorf, Duitsland.

Interpack 2011 is een onmisbaar evenement voor de bedrijven die zich bezig houden met verpakkingen en verpakkingsprocessen.

Er zullen meer dan 2700 exposanten uit 60 verschillende landen deelnemen aan de beurs.

Van de productie en verfijning van productverpakkingen en verpakkingsmaterialen, tot verpakkingen en distributie, kwaliteitszorg en consumentenbescherming - u vindt het op Interpack 2011.

Tijdens de beurs worden oplossingen gepresenteerd met betrekking tot het verpakken van voedsel, dranken, gebak en zoetwaren, farmaceutische producten, cosmetica, non-food producten, industriële goederen en aanverwante diensten.

De beurs zal naar verwachting meer dan 170.000 bezoekers trekken, waarvan 60% internationaal.

Met reeds meer dan 10 jaar ervaring is Logismarket het toonaangevende B2B webportaal van Europa en Zuid-Amerika. Logismarket helpt bedrijven om hun zichtbaarheid op het internet te vergroten en zo een hogere omzet te behalen. Logismarket beschikt over webportalen in 15 landen en genereert per jaar meer dan 419.000 informatie-/offerteaanvragen voor haar klanten.

Bezoek ons tijdens Interpack 2011: Logismarket ontvangt u in Hal EN (ingang Noord) op Stand E, waar wij u graag meer vertellen over de voordelen die onze diensten u kunnen brengen.