Logismarket lanceert Klantenzone

29/09/2011, Barcelona

Met deze nieuwe applicatie kunnen de leveranciers met een vermelding op Logismarket, rechtstreeks hun eigen inhoud beheren. De leveranciers hebben te allen tijde een onmiddellijke controle over hun aanwezigheid op het portaal.

Logismarket, de grootste industriële bedrijvengids van Europa en Latijns-Amerika, met meer dan 4.500 bedrijven, lanceert zijn Klantenzone, een gesloten applicatie waar elk bedrijf dat onderdeel uitmaakt van de bedrijvengids, zelf zijn productinformatie kan beheren.

Het is niet alleen mogelijk de activiteiten van het bedrijf of de producten te vermelden die worden vervaardigd of gedistribueerd, maar er kunnen ook tal van multimediabestanden toegevoegd worden. Dit geeft een aanzienlijke meerwaarde voor de duizenden inkopers die Logismarket bezoeken, om te zoeken naar producten en diensten voor hun bedrijf.

Met deze innovatie, zet Logismarket zich in om informatie van de hoogst mogelijke kwaliteit te presenteren aan de gebruikers van het portaal. Belangrijke gebeurtenissen voor onze klanten, zoals het op de markt brengen van een nieuw product of dienst, de verbetering van een actueel product, beschikbaarheid van meer multimedia inhoud (video's, afbeeldingen enz.), kunnen op Logismarket geplaatst worden in een kwestie van een paar uur tijd, wat weerspiegeld wordt in het aantal gegenereerde aanvragen.

"De manier waarop de Klantenzone ontvangen wordt, is spectaculair", aldus Miguel Davila, CEO van het bedrijf, "zowel door onze bestaande klanten als de nieuwe bedrijven die nu beginnen met het adverteren van hun producten op Logismarket. En hier houdt het niet op: wij streven naar een constante verbetering van de applicatie, om de service die wij verlenen aan onze klanten te perfectioneren."

Bent u een adverteerder op Logismarket en heeft u nog geen toegang tot uw Klantenzone, neem dan contact met ons op, om uw persoonlijke link op te vragen.

Als uw bedrijf nog niet vermeld is op Logismarket, vraag dan een gratis en geheel vrijblijvende proef aan voor een periode van 3 maanden. Gedurende deze proefperiode, zal uw bedrijf offerteaanvragen ontvangen van bedrijven die geïnteresseerd zijn in uw producten.