Logismarket Spanje lanceert de online verkoopdienst

05/10/2016, Cornellà de Llobregat (Barcelona)

Het is nu mogelijk online te bestellen. Vanaf nu stelt Logismarket.es producten met prijzen en kortingen voor met de mogelijkheid om direct online bij bedrijven te bestellen.

Logismarket lanceert online verkoop om nog steeds de dienstverlening voor onze klanten en gebruikers te verbeteren en zich aan de nieuwe trends in de markt aan te passen.   Online verkoop geeft gebruikers de gelegenheid om producten voor hun bedrijven direct via www.logismarket.es te kopen.

Kopers kunnen wat ze nodig hebben onder meer dan 25000 producten op Logismarket Spanje vinden en verschillende merken en prijzen vergelijken.  Wanneer ze het product geselecteerd hebben, kunnen ze als vandaag contact met het bedrijf opnemen om nadere informatie te krijgen of direct via het knopje "bestellen" kopen.

In de eerste fase van online verkoop, treed Logismarket niet in het aankoopproces op maar speelt de rol van het intermediair.  Bedrijven zorgen voor de bestelling en levering van producten.

Online verkoop geeft adverteerders van Logismarket de gelegenheid om hun producten met korting en exclusieve promoties te voorstellen.  Op deze manier kunnen gebruikers volgens hun budget voor verschillende merken en bedrijven gemakkelijk en snel kiezen.

Voor het moment is de online verkoopdienst alleen maar op Logismarket Spanje beschikbaar.  In de komende maanden zal de dienst in de landen waar Logismarket aanwezig is aangeboden worden: Argentinië, Benelux, Brazalië, Chili, Colombia, Duitsland, Frankrijk, Italië, Mexico, Oostenrijk, Peru, Polen, Portugal, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.

Als gevolg van deze nieuwe oriëntatie naar e-commerce laat Logismarket de slogan "De Industriële bedrijvengids" gaan om een nieuwe te adopteren: "De industriële marktplaats voor bedrijven en professionals".