18/04/2016, Amsterdam

Colombia is het zesde land van latijns-Amerika en het zeventiende land wereldwijd waar Logismarket aanwezig is.

Logismarket ontwikkeld zich verder in Latijns Amerika met het openen van een nieuwe site in Colombia.

18/04/2016, Barcelone (Spanje)

Met de lancering van de nieuwe site Logismarket Colombia, na Peru de tweede lancering sinds het begin van het jaar, openen we opnieuw de deuren voor duizenden nieuwe gebruikers en professionele afnemers uit de industriële sector in Colombia.

Logismarket Colombia is de ontmoetingsplaats tussen bedrijven die producten publiceren en professionele gebruikers die producten en diensten zoeken voor hun bedrijf.

Op de site www.logismarket.com.cokunt kunt u alle bedrijven en producten in 22 verschillende categorieën raadplegen:

De aankomende weken zal het team van Logismarket meer en meer bedrijven en producten publiceren om zich zo goed mogelijk aan de behoeften van de gebruikers te voldoen.

Logismarket wereldwijd

Logismarket, wat deel uit maakt van de groep Mecalux, genereert 10 000 000 bezoekers per jaar, 35 000 leads per maand aan partners en telt meer dan 140 000 producten en 11 500 gepubliceerde bedrijven*.

Sinds 2000 breidt Logismarket haar diensten uit op internationaal niveau waardoor vandaag de dag er in meer dan 17 Europese en Zuid-Amerikaanse landen wordt gewerkt: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Argentinië, Benelux, Brazilië, Chili, Colombia, Spanje, Frankrijk, Italië, Mexico, Peru, Polen, Portugal, Tsjechische republiek en Zwitserland.

*gegevens wereldwijd.