Empack Zwolle: Gratis proefcontract voor nieuwe bedrijven

14/11/2011, Barcelona

A.s. 16 en 17 november vindt de verpakkingsbeurs Empack Zwolle plaats in de IJsselhallen. Bezoek de stand van Logismarket tijdens deze beurs en ontvang een gratis proef op het Logismarket Benelux portaal.

Empack Zwolle is een regionale verpakkingsbeurs, met name voor Noord- en Oost Nederland, de beurs vindt gelijktijdig plaats met Foodtech, voor de producerende en verwerkende voedingsmiddelenindustrie.

Tijdens Empack Zwolle kunt u uw bedrijf aanmelden voor een gratis en geheel vrijblijvende proef op Logismarket.nl /.be gedurende 3 maanden. Dit houdt in dat u uw bedrijf en tot 25 producten kunt presenteren, met beschrijvingen, tabellen en multimedia-inhoud (afbeeldingen, video, PDF). Ook kunt u gratis persberichten publiceren die o.a. verschijnen op de hompage van Logismarket en wordt uw bedrijf vermeld in de wekelijkse nieuwsbrief.

Bent u ook actief in de verpakkingsbranche? Kijk dan eens tussen onze bestaande rubrieken.

Bedrijven zoals Cyklop, De Witt, De Koningh, Engels, Logi Label en Tawi promoten hun producten al via Logismarket en zullen ook aanwezig zijn op de beurs.

Meld u op de stand van Logismarket voor uw gratis proefcontract. U vindt ons op Stand B1022.

Locatie en openingstijden van Empack Zwolle 2011:

IJsselhallen Zwolle
Rieteweg 4