Logismarket heeft een nieuwe functionaliteit: linken

21/05/2009, Barcelona, Spanje

Een van de meest recente innovaties op het Logismarket portaal is de mogelijkheid om te linken, een mogelijkheid om eenvoudig een link te kunnen creëren naar elke willekeurige pagina van Logismarket.

Een van de meest recente innovaties op het Logismarket portaal is de mogelijkheid om te linken, een optie om eenvoudig een link te kunnen creëren naar elke willekeurige pagina van Logismarket.

Naast de functies die reeds beschikbaar waren, zoals opslaan als PDF, afdrukken en verzenden, zijn anderen toegevoegd die zeer nuttig kunnen zijn bij de verspreiding van de inhoud op het internet, het interactieve medium bij uitstek.

Vanaf nu kunt u een link creëren naar de homepage van het Logismarket portaal op een eenvoudige manier, hetzij via een eenvoudige link of via een titel, een foto van een product, een logo of banner. Ook kunt u naar de pagina ‘Link uw website of blog naar Logismarket' gaan via de menubalk van de Logismarket directory. Het doel is om ieder bedrijf, leverancier, organisator van vakbeurzen of andere entiteiten de mogelijkheid te geven een link naar Logismarket te creëren.

Het is ook mogelijk om dit te doen voor de rest van de inhoud van het portal. De gebruiker kan een link creëren naar elke bedrijfs- of productweergave, persberichten, categorie of zoekresultaat op Logismarket. U hoeft alleen maar te klikken op het desbetreffende pictogram in de werkbalk.

In beide gevallen is het zo gemakkelijk als het kiezen van de manier van linken die het beste voor u werkt, het kopiëren van de HTML-code die verschijnt en deze te plakken in een website of blog.

Dankzij de impuls van onze gebruikers heeft Logismarket dit instrument ontwikkeld, dat het op zijn beurt makkelijker maakt voor de klanten van onze adverteerders toegang te krijgen tot nauwkeurige, rechtstreeks vanaf uw website of blog bijgewerkte, industriële informatie.

Momenteel zet Logismarket in op de 2.0 Web tools om de uitwisseling van informatie in de community van de gebruikers van het portal te vergemakkelijken. Deze innovatie vindt plaats tegen de achtergrond van de groeiende wereld van blogs en websites, om de verspreiding van de rijke inhoud van meer dan 4300 bedrijven en 71.000 producten die het Logismarket portaal vormen te vergroten.